dimecres, 18 de maig del 2011

ESCRITS DE 4t A SOBRE LES COLONIES

Colònies

M’ha agradat molt fer les cabanes i que em diguessin que jo sóc la capitana i la líder del grup.
M’ho he passat molt bé, millor que tots els anys que he anat de colònies!!! 
LAIA
M’agradaria molt veure un aquari i anar a jugar a la platja amb la sorra, a la muntanya i jugar a futbol. 
David Treboles

M’agradaria anar de colònies a la platja, a la piscina a fer jocs, pujar a barques, veure els animals i  acariciar-los anar a la muntanya
Núria Chumaña

M’ha agradat buscar els animals a les roques.
M’ha agradat jugar a futbol.
Salomao

A mi m’agradaria jugar als jocs de nit.
I també m’agradaria jugar a futbol com l’altre any amb els monitors.
I m’agradaria fer unes cabanes de fulles i troncs i tocar el tauró
David.F.
A les colònies m’agrada tocar als animalets,
mirar-los i acariciar-los.
Maia.F.H.


M´ha agradat anar a les colònies i jugar amb els meus amics a les cabanes.
Ionut Geblescu

El que més m’ha agradat és
jugar a futbol, anar a la platja i buscar animals, També donar-li  de menjar als cavalls i ases, veure als paons, conills, gallines, pollets, cavalls i ases. I m’ha agradat els jocs de nit i anar a les cabanes a jugar, i a la platja a fer castells de sorra i joc lliure.
                                          Alex

M´ ha agradat molt els aquaris i les gincanes. 
ALEJANDRO

Em va agradar quan vam fer el Sopar de Gala, estava molt bo el sopar.
Arnau Jimènez Gallego

A mi m’ha agradat  jugar a futbol. Anar a la platja i fer jocs de nit.
                                          Paquito

M’agradaria jugar a futbol.
M’agradaria anar a la muntanya
i a la piscina.
                          Miguel.A

M’ha agradat molt jugar a la platja i veure els peixos. També m’ha agradat molt jugar a les cabanes.
M’agradaria que ens deixessin portar les nintendos i banyar-nos a la platja.
Eric Rodríguez Luque

A les colònies m’ha agradat quan jugàvem  a futbol i també quan fèiem jocs de nit.
                     Joel Ruz Fernandez


El que més m’ ha agradat: veure els paons.
També m’ha agradat buscar eriçons i animals de mar a les roques de la platja.
I m’ha agradat tocar un tauró-gat i un calamar.
Mario                                                 
         
El que més m’agradaria fer és jugar a futbol, anar a piscina, a la platja i a la muntanya.
                                               Jhon

-M’agradaria pescar a les colònies.
-M’agradaria anar a veure peixos.
-M’agradaria fer coses de plàstica.
-M’agradaria aprendre coses d’esport.
 Sonia.

M’agradaria jugar a criket
M’agradaria jugar a futbol
Atabiq WAHEED


                                                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada