dimecres, 11 de maig del 2011

ESCRITS DE 4t B SOBRE LES COLONIES


Em va agradar el joc de la primera nit:
els euròlits.
Em va agradar el sopar de gala.
També em va agradar l’aquari perquè hi havien molts peixos i algues.
I també l’Esbarrousqui.
No em va agradar l’aigua.
Tenien una pista molt gran i un camp de boxa.
                          Júlia Ramírez Moreno

A mi m’ha agradat fer activitats amb els monitors , també m’ha agradat molt la granja que tenien ,i els paons. El que més m’ha agradat va ser el sopar de gala i els noms dels monitors .
I el que menys em va agradar va ser l’aigua.
          CRISTIAN RUZ  

A mi m'ha agradat els jocs de nit i el  king kong. l el que no m'ha agradat de les colònies és l´aigua.
GERARD

M`ha agradat la cançó de “kin-kon” i m`ha agradat els jocs de nit i també els  monitors, el menjar i les cabanes, els animals, els cavalls, els rucs, els pollets, les gallines, els paons, el bosc, i no m`ha agradat l´aigua.  L´esvarou que era un doctor que venia de l´aigua i a ell no li agradava el sol perquè en l`aigua no hi havia el sol .
LEO CAJAMARCA

A mi  m´ha agradat  al joc  de fet i amagar A l’inrevés perquè et donava emoció. Perquè quan anaves a la muntanya a les fosques i et trobaves amb algun company o companya i et feia un ensurt.
            Altahay Céspedes Dalmau

Em va agradar molt quan vaig veure una projecció sobre el fons marí. També em va agradar el joc del “porc senglar”. El que més em va agradar va ser jugar a “futbol platja”. Quan vam anar al port de Palamós perquè vam jugar al joc de les banderes. No em va agradar l’aigua però quan em vaig acostumar ja em va agradar més. També em va agradar jugar amb les cabanes perquè estaven molt ben fetes.
Miquel

A les colònies, m’han agradat el 1r i el 2n joc de nit. A mi no em va agradar el ball del King Kong ni l’aigua de l’aixeta. Hi havia un doctor que venia del futur i es deia Esbarrosqui. També hi havia 3 monitors que es deien Estiwi, Momo i Comi.  
Jan Padrón Colomina

M´ha agradat jugar als jocs de nit perquè portàvem les llanternes i havia un joc que es deia aeròlits i jugava el barça i pujava el preu dels peixos. També hi havia un joc que es deia a fet i amagar.
Iván

El que més m’ha agradat és el joc de nit dels aeròlits i trobar els monitors. Quan vam anar al port i vam agafar animals marins ens vam mullar els peus i vam jugar a futbol a la  platja

 ANDRE  

El que més m`ha agradat de les colònies és anar a la platja i agafar animals marins.
 Irene

A mi m’han agradat els animals: Els cavalls, burros, gallines ,galls, oques, conills, pollets, paons.
També m’han agradat els jocs de nit com els de l’aeròlit i el del fet i amagar de trobar a la Momo per tots els patis. També m’han agradat els menjars i més el sopar de gala.
                         Ainoa

El que m’ha agradat més de les colònies són els jocs de nit: el “porc senglar” és el cuit i amagar al revés, un s’amaga i els altres la paren, qui el troba s’amaga amb ell. No m’ha agradat l’aigua. Però sí l’Esbarosqui.               
                    Arnau Vergès Àguila
 Em van agradar els animals: el cavall, burros, gallines, gall, pollet, conill, oca, pao... També els diferents jocs:
 1.El primer joc que he jugat es deia euròlit.
2.El segon joc es deia "porc senglar".
 Hem anat a la platja  per aprendre es tipus de peixos
Hem donat de menjar  als cavalls i als burros.
                            smith

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada